Korzika, Szardinia (2018. március 30 – április 10.)

1 350,00 2 190,00

Korzika igazi kis paradicsom, “karnyújtásnyira” a Földközi-tenger szívében, egy mindössze Dunántúlnyi területen. Egy sziget, mely dúskál a fényben, az ízekben és az illatokban… Az ezerarcú sziget szintén találó jelző Korzikáról szólva, mert olyan, mint egy nagy könyv, melyben lapozgatva egymás után fedezzük fel titkait. A fellegvárak és falvak szigorú és büszke arculatát, barokk templomainak népies kedélyességét, a genovai őrtornyok füzérét, de mindenekelőtt természeti szépségeit, a kristálytiszta, türkizkék öblöket, 1000 km hosszú partot, a magas hegyeket, a köztük megbúvó tengerszemeket, a vadregényes folyóvölgyeket, a szédítően meredek sziklafalakat….

Vonatozunk, kompozunk és bejárjuk ezt a két csodás szigetet..

Résztvevők (5 szabad hely) Zs(Honda) FM(Bmw) L (Yamaha) ZN (Honda) F (Bmw)

Clear selection
Cikkszám: N/A Kategória:

Leírás

Korzika

Igazi kis paradicsom, “karnyújtásnyira” a Földközi-tenger szívében, egy mindössze Dunántúlnyi területen. Egy sziget, mely dúskál a fényben, az ízekben és az illatokban… Az ezerarcú sziget szintén találó jelző Korzikáról szólva, mert olyan, mint egy nagy könyv, melyben lapozgatva egymás után fedezzük fel titkait. A fellegvárak és falvak szigorú és büszke arculatát, barokk templomainak népies kedélyességét, a genovai őrtornyok füzérét, de mindenekelőtt természeti szépségeit, a kristálytiszta, türkizkék öblöket, 1000 km hosszú a magas hegyeket, a köztük megbúvó tengerszemeket, a vadregényes folyóvölgyeket, a szédítően meredek sziklafalakat….

Szardínia

A Földközi-tenger nyugati medencéjének második legnagyobb szigete Korzikától délre fekszik. A 270 km hosszú és 145 km széles sziget 1850 km hosszú tengerparttal büszkélkedhet, ahol meredek sziklafokok és homokos strandok váltják egymást.
Szardínia tündöklő színeivel, a növények illatával, változatos szárd ízekkel, nyugalmával és gazdag történelmi-kulturális látogatóival elkápráztatja az idelátogatót, ideális hely a kikapcsolódásra, pihenésre. Több ezer éves kultúra, népszokásokban gazdag szárd emberek, akikben él az évezredes vendégszerető hagyomány, kristálytiszta, smaragdzöld és indigókék tenger, hófehér és rózsaszín homokos tengerpartok várják a turistákat.

1, nap Késő délután találkozunk a bécsi pályaudvaron, majd felpakoljuk a motorjainkat és alszunk reggelig. 250 km (Bp-től)

2, nap Reggel érkezik a vonat Livornoba, kicsit kiszellőztetjük a motorokat, körül nézünk a városban, majd egy délutáni komppal áthajózunk Korzika szigetére. Kicsit belekóstolunk a szépségbe, majd elfoglaljuk a szállásunkat. 100 km

3, nap Igazi látványutakon csavargunk, fotózunk, élvezzük a rengeteg kanyart. Délutánra a sziget közepére érkezünk, végállomásunk Corte mellett lesz. 250 km

4, nap Teszünk egy újabb kört a csodás utak hívogató szavára.  Ámulunk, élvezzük a kanyarokat, a kilátást. Estére visszatérünk előző napi szállásunkra. 250 km

5, nap Vadasparkokat átszelve érintjük Ajacció városát, majd tovább kacskaringózva egészen Bonifacioig megyünk, szállásunk a közelben lesz. 270 km

6, nap Átkompozunk Szardinia szigetére, majd kis kerülővel Oristanoig megyünk. 200 km

7, nap Rövid, de annál izgalmasabb útvonalon közelítjük Cagliarit, ebéd után legyen idő a város felfedezésére. 160 km

8, nap Elhagyva a fővárost észak felé indulunk, nemzeti parkok, csodás partok várnak ránk, no meg kanyarok százszámra. A keleti part közepéig tekergünk. Szállásunk Nuoro környékén lesz. 220 km

9, nap Csak ismételünk, kanyar kanyar után következik, újabb kompozás és ismét Korzika sziklái adják a körítést. A kikötő közelében alszunk. 180 km

10, nap Megint vadaspark, megint nemzeti park, megint ezernyi kanyar és megint fantasztikus látvány. Visszatérünk egy korábbi szállásunkra, a sziget közepén. 220 km

11, nap Elbúcsúzunk a szigettől, a komp visszarepít a valóságba, a hétköznapok világába, majd este ismét vonatra szállunk, hogy amíg alszunk, suhanjon velünk majd 1000 km-t

12, nap Reggel ébresztő után fantasztikus vonatos reggeli, lepakolás, irány haza. Bp-ig 250 km

A túrán való részvétel inkább gyakorlott motorosoknak ajánlott.

További információk

Opciók

Motoros egyágyas szobában, Motoros kétágyas szobában, Motoros utassal kétágyas szobában