Felkészülés a túrára

Csütörtökön 11 órakor megérkezett a motor. Nem titok, a már tesztelt Honda Crosstourerről van szó, annak is az automata váltós változatáról. Van pár dolog ami a túra előtt még feladat, ilyen a dobozszett zárazása, hogy a gyújtáskapcsolóval működjön, kap egy túraplexit és felkerül a középsztender is.

Fényképekkel dokumentáltuk a szerelést, bár a zárazásról pont lemaradt a fotós. A túraplexi gyári Honda, jet sisakban 120-ig nagyon kellemes, mégis tökéletesen ellátok felette.

Jól látszik a különbség, még új csavarokat is csomagoltak a plexi mellé. A dobozok felszerelése gyakorlatilag semmilyen munkát nem jelent, hiszen  a meglévő tartókba csak be kell pattintani. A dobozokban benne a zárbetét, azt magunk (ha nem akkor egy szakember) tudjuk a gyújtáskulcshoz programozni, így csak egy kulcsot cipelünk magunkkal.

A középsztender felszerelése is borzasztóan egyszerű, csupán a rugók beakasztása okoz fejtörést, illetve igényel komolyabb fizikumot. Az állványra könnyedén lehet felhúzni a nagy dögöt, bár egy 45 kilós hölgy biztosan belebukna a próbálkozásba.

Mivel egy túramotor ma már gps nélkül csak félkarú óriás, így nekiláttam a Zumo660 felszerelésének. Nem akartam totál szétborítani a motort, így a markolatfűtés tápjára kötöttem a készülék töltését.

Így már minden kész a reggeli induláshoz, majd 2000 km múlva már többet tudok a motorról. Addigra kiderül a valós fogyasztás, a kanyarvétel, fékezés…minden, hiszen az autópályázástól kezdve a poros földúton át a keskeny hegyi felfutóig minden lesz, ahol vallani fog. Hamarosan újra itt!