Búcsúzunk, de tervezünk..

Sajnos idénre kicsengettek, így komolyabb túra biztosan nem lesz. Panaszra semmi okunk, hiszen a meghirdetett 5 túrából ötöt meg is tartottunk. Jártunk északon és délen, felmásztunk Európa legmagasabb hágójára, benéztünk az Etna kráterébe, fürödtünk tóban, tengerben, medencében, élveztük a napsütést, az esőt, a szelet….
Voltunk 13 különböző országban, több, mint 60-szor léptünk határt, túránként legalább öt országot bejártunk. A legrövidebb 1600 km és 4 nap, a leghosszabb pedig 6000 km, 15 nap volt. A legtávolabb a Nordkappon motoroztunk, több, mint 100 hágót hódítottunk meg, 19600 km alatt, 53 napig voltunk úton 48 éjszakát aludtunk hotelekben, kompon, vonaton. Voltunk -212 méterrel a tengerszint alatt és 2802-vel felette. Gyalog még magasabbra törtünk, hiszen 3800 méteren kerestük az oxigént. Repültünk, vonatoztunk, hajóztunk, kompoztunk, vizitaxiztunk…és persze gyalogoltunk..
Az összesen 47 résztvevő ( 40 motoros, 7 utas) a 173000 km alatt 10000 liter benzint füstölt el, amit hol 300,- hol pedig több, mint 600,- Forintért vettünk. A visszatérők mellett sok új túrázó tisztelt meg a jelenlétével. Többen jelezték, hogy jövőre is velünk jönnek, bizalmukat köszönjük!
A legfontosabb, hogy a nagy számok törvénye ellenére csupán két defektünk, egy gumicserénk volt. Sem komolyabb technikai hiba, se baleset nem keserítette a kalandokat.
Várjuk a kalandvágyó kényelmes túrázókat, már készül a 2017-es túramotorozás naptár..biztosan találsz neked tetszőt, hiszen lesz benne kaland, csodás kirándulás, életre szóló élmény, meglepetés.
A fotók a nyugalom megzavarására alkalmasak….remélem..)))
Találkozunk 2017-ben a túrákon!

Amennyiben ráérsz kérlek válaszolj néhány kérdésünkre, hogy 2017-ben arra menjunk, amerre Te szeretnéd!