Csodálatos Erdély (2020. június 30 – július 4)

350,00 550,00

Kedvelt úti cél, hiszen közel van, olcsó és beszélnek magyarul. Cserébe rengeteg látnivaló, csodás utak, kellemes időutazást ígér. 2020 június legvégén elmegyünk öt napra, hogy bejárjuk ezt a fantasztikus környéket, a világ egyik legszebb hágójával, Gyilkos-tó, Békás-szoros, Transalpina, Transfogaras, Déva vára, Drakula vár, Parajd sóbánya, Csíkszereda, Gyergyószentmiklós…és még.

A díj tartalmazza

• a szállásokat, reggelivel, vacsorával,
  • 4 csillagos wellnes hoteleket

Clear selection
Cikkszám: N/A Kategória:

Leírás

A túrán 5 nap alatt 1600 km-t teszünk meg, készítünk ezernyi képet és a legszebb helyeket látogatjuk meg. Minden szállásunk 4 csillagos hotel medencével, wellnessel és vacsorával

0. nap Akinek sok a reggeli Gyulára lejutás, az előző délután alhat a wellnnessek városában…

1. nap Gyuláról rajtolunk, elhagyjuk Magyarországot, majd Déván keresztül megérkezünk Szászsebesre. 280 km

2. nap Már a második nap nagy dobás lesz, hiszen irány a 67C Transalpina. A nap végére egy nemzeti park szélén táborozunk, a transfogaras közelében. 300 km

3. nap Ha tegnap nagy dobás volt, akkor ez a nap lesz az óriáshajítás rekordja. Célba vesszük a Transzfogarast. A kezdeti sokkot követően kicsiny utakon Sovátáig kacskaringózunk. 330 km

4. nap Irány Parajdra, ahol megnézzük a sóbányát. Tovább kanyarogva Gyilkos-Tó, majd Békás szoros, Borszék csak, hogy kanyarból és látványból ne legyen hiány. nagyváradon éjszakázunk. 500 km

5. nap  Szomorú szívvel, de milliónyi emlékkel elindulunk haza. Budapestig 300 km

További információk

Opciók

Motoros egyágyas szobában, Motoros kétágyas szobában, Motoros utassal kétágyas szobában